R E H B E R  T U R İ Z M

Günü Birlik İstanbul Turu

İSTANBUL TURU                KİŞİ BAŞI 115 TL

HAREKET : ...... GECE  ......  HASAN POLATKAN MİGROS ÖNÜNDEN

1.GÜN: Yolda vereceğimiz molalarla birlikte; sabah namazı için Eyüp Sultan Camii’ne ulaşıyoruz. Sabah namazından sonra Eyüp Sultan meydanında kahvaltımızı yapıyor ve kahvaltımızın ardından Pierre Loti’ye yürümeye başlıyoruz. (Çıkmak istemeyenler Eyüp Sultan meydanında bekleyebilirler) Pierre Loti’de çay molamızın ardından Minatürk’e hareket ediyoruz. Rehberimiz anlatımlarını tamamladıktan sonra Panaroma 1453 görsel müzesini ziyaret ediyor öğle yemeği ve boğaz gezisi için Eminönü’nde bulunan teknemiz ile buluşuyoruz. 1 saatlik gezimiz ile öğle yemeklerimizi balık ekmek olarak yerken rehberimizden İstanbul’u dinliyoruz. Daha sonra tekne turumuz bitiyor ve otobüslerimiz ile Sultan Ahmet meydanına geçiyoruz. Sultan Ahmed camii, Yerebatan Sarnıcı, Ayasofya ve Topkapı ziyaretlerimizden sonra Üsküdar’da Aziz Mahmud Hüdai hz’lerini ziyaret ediyor ve akşam saatlerinde gezimizi bitiriyor ve Eskişehir’e dönüşe geçiyoruz. Gecenin ilerleyen saatlerinde Eskişehir’e ulaşıyor ve başka bir Rehber Turizm organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

GEZİLECEK YERLER :

Rehber Turizm  KOKARTLI REHBERLİK HİZMETLERİ

BÖLGE KOKARTLI REHBERLİK HİZMETLERİ

ULAŞIM ESNASINDA ÇEŞİTLİ İKRAMLAR

NOT: MÜZE, ÖREN YERLERİ GİRİŞ ÜCRETLERİ ve AKŞAM YEMEĞİ EKSTRADIR.